Advertisement
Journal Home
Search for

Volume 45, Issue 2, Pages 1-2 (February 2010)


View previous. 2 of 47 View next.

Bisphosphonates May Reduce Breast Cancer Risk, Studies Find

BETSY BATES

SAN ANTONIO — Two differently designed studies found a nearly identical, roughly 30% reduction in the risk of breast cancer in postmenopausal women who took bisphosphonates to prevent or remediate bone loss.

PII: S0029-7437(10)70038-0

doi:10.1016/S0029-7437(10)70038-0


View previous. 2 of 47 View next.